vrijdag 15 februari 2019

Nieuws over het jaar 2019


Contract bij Imagine! Het nieuwe imprint van Image Books

Lieve lezers, het is eindelijk zover: ik heb een nieuwe uitgever, en wat voor een. Een fantastische uitgeverij die zijn sporen in de boekenwereld heeft verdiend en me heeft uitgenodigd bij hun nieuwe imprint 'Imagine YA books' te komen schrijven. Het eerste boek van mijn hand dat binnen hun fonds verschijnt is 'Het licht van Lorelei', een verhaal dat zich weliswaar afspeelt op Terschelling, maar dan in een totaal andere wereld... eentje waar zeemeerminnen rond het eiland zwemmen en de eilandbewoners in gevaar brengen. Een wereld waarin elektriciteit alleen door de hoogste laag van de bevolking gebruikt mag worden. De oorspronkelijke bewoners van Skylge (Terschelling) hebben geen rechten... en drie dappere jonge vrouwen komen in opstand tegen deze situatie.



2 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen! Gelukkig heb ik nog boeken van jou klaar liggen om te lezen, dus dan valt het niet zo op dat je al even zelf niets meer geschreven hebt. ;-) Al is ook dat relatief: sommige auteur nemen standaard 5 jaar ofzo tussen publicaties, dus jij was altijd gewoon al erg productief :-D Succes met deze relaunches alleszins!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Vanessa! En ja, ik ben inderdaad wel vrij productief, dus ik leg de lat best wel hoog :)

      Verwijderen